ביטוח חיים מחיר: כמה עולה ביטוח חיים?

תוכן עניינים

כמה עולה ביטוח חיים ומה חשוב לדעת?

כמה עולה ביטוח חיים - ביטוח חיים מחירבתור סוכן ביטוח פנסיוני, השאלה כמה עולה ביטוח חיים היא אחת השאלות שאני נשאל מדי יום. עוד שאלות בהקשר לביטוח שאנשים תמיד שואלים אותי הם מה זה בעצם הביטוח הזה, מה הוא נותן, מאיזה גיל צריך לרכוש אותו ועד איזה גיל צריך אותו. המאמר הבא בא לעשות סדר ולענות על כל השאלות האלו במסודר, כך שלאחר שתסיימו לקרוא אותו תדעו למה חשוב לרכוש את הפוליסה, איך מתאימים אותה לצרכים שלכם, ממה מורכב ביטוח חיים מחיר והאם הזול הוא באמת המומלץ ביותר.

המאפיינים העיקריים של ביטוח חיים

עוד לפני שנדבר על מחיר ביטוח חיים, חשוב להבין מה בדיוק מקבלים במסגרת הפוליסה. ביטוח חיים הוא בעצם הסכם בין חברת ביטוח למבוטח. ביטוח חיים נותן פיצויים כספיים למקרה של, חס וחלילה לא עלינו, פגיעה בגופו של המבוטח, ובמיוחד במקרה מותו (למעט התאבדות בשנת הביטוח הראשונה). ביטוח חיים מגן עלינו מסיכונים שונים שיכולים לקרות לכל אחד מאיתנו – אובדן כושר עבודה, הגעה לגיל פרישה וגם במקרים של מוות.

ההטבה הכספית של הביטוח חיים ניתנת באופן חד פעמי או באמצעות קצבה חודשית. כמובן שיש לפוליסות ביטוח חיים מחיר, אותו המבוטח משלם כפרמיה חד פעמית או חודשית.

זה מה שמביא אותי לשאלה השנייה, מי צריך לרכוש ביטוח חיים. והתשובה? בעיקר אנשים שיש להם אנשים אחרים שתלויים בהם כלכלית. זה יכול להיות הורים לילדים, בני זוג שאחד מהם נחשב למפרנס העיקרי ואפילו ילדים התומכים בהורים שלהם.

הרבה לקוחות חדשים, בשיחה הראשונה שלי איתם, נוהגים להזכיר לי שיש להם כיסוי המבטיח קצבה כזו לבן זוג, להורים או לילדים בקרן פנסיה, אך חשוב לדעת שהכיסוי הזה הוא מאוד חלקי ולא נותן מענה מלא ומספק למשפחה במקרה מוות של המפרנס העיקרי.

כמו כן, אנשים שלוקחים משכנתא נדרכים תמיד לבטח את החיים שלהם ולעשות ביטוח חיים, כך הבנק למעשה מבטיח לעצמו שהוא לא יישאר עם יתרת הלוואה במקרה מותו של הלווה.

ממי רוכשים ביטוח חיים? ומה חשוב לדעת לפני?

במקרה של ביטוח חיים השוואת מחירים היא צעד הכרחי. אני באופן אישי ממליץ לרכוש את הביטוח חיים הזול ביותר. אם יש לכם ביטוח חיים למשכנתא, כדאי לבדוק את התעריפים.

הנקודה המרכזית היא אחת: הוזלת ביטוח חיים, אפילו בצורה משמעותית, היא משימה אפשרית בהחלט. אתם מוזמנים לפנות אלי ואשמח לבדוק עבורכם עלות ביטוח חיים או לסייע בכל מה שניתן ביחס לביטוח החיים ולמוצרים נוספים – בין אם זה ביטוח בריאות, קרן השתלמות, קופת גמל להשקעה ועוד.

מחפשים סוכן ביטוח פנסיוני אמין? צרו איתי קשר עוד היום!

אשמח לעמוד לשירותכם, לבדוק לכם את התיק הביטוחי, למנוע מכם תשלום כפול ולוודא שיש לכם כל מה שאתם צריכים לעתיד בטוח ומוגן!

התקשרו אלי למספר הפלאפון האישי שלי 050-8385533 ונדבר מיד או פנו אלי במייל refael@haviv-pen-ins.com  ואחזור אליכם בהקדם. ניתן גם לפנות אלי דרך עמוד צור קשר.

אל תשכחו לסמן לייק בעמוד הפייסבוק שלי!

רפאל חביב - סוכן ביטוח
רפאל חביב - סוכן ביטוח

רפאל חביב הוא סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ המספק שירותי ביטוח בריאות, ביטוח חיים, ביטוח סיעודי, קופת גמל להשקעה, בדיקת תיק ביטוח לפי הר הכסף והר הביטוח, בניית תכנית מותאמת אישית ועוד.

שיתוף המאמר:
Facebook
WhatsApp
Email
Print
יכול לעניין אותך גם: