זה הזמן לטפל בעתיד הפיננסי שלכם

  • בניית תכנית פנסיונית מותאמת צרכים לעצמאים, שכירים ובעלי שליטה
  • השקעה במגוון אפיקים בכסף הפרטי ושילוב עם האפיק הפנסיוני
  • עבודה מול כל חברות הביטוח הגדולות ובתי השקעות מובילים
  • קבלת דו"חות שוטפים, שירות אישי ומתמשך
  • מקסום הטבות מס במסגרת החיסכון הפנסיוני והפרטי.

זה הזמן לטפל בעתיד הפיננסי שלכם

  • בניית תכנית פנסיונית מותאמת צרכים לעצמאים, שכירים ובעלי שליטה
  • השקעה במגוון אפיקים בכסף הפרטי ושילוב עם האפיק הפנסיוני
  • עבודה מול כל חברות הביטוח הגדולות ובתי השקעות מובילים
  • קבלת דו"חות שוטפים, שירות אישי ומתמשך
  • מקסום הטבות מס במסגרת החיסכון הפנסיוני והפרטי.

רפאל חביב הנו מומחה בהשקעות 

בעל רישיון סוכן ביטוח פנסיוני מטעם משרד האוצר. כמו כן, הנו בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני (MBA) במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א. לחביב 16 שנות ניסיון בתעשייה הפיננסית במגוון תפקידים: מנהל תיקים, יועץ השקעות, אנליסט וכעת מתכנן פיננסי ופנסיוני שבכולם התמקד בדבר אחד מרכזי: יצירת ערך עבור לקוחותיו

נשמח לשמוע מכם:

מומחה פיננסי ופנסיוני

כל השירותים הפיננסיים והפנסיוניים במקום אחד

בדיקת תיק הפנסיה והביטוח

ביצוע בדיקה מקיפה לתיק הפנסיה והביטוח של הלקוח כדי ליצור תמונת מצב מדויקת ומופרטת של החסכונות הפנסיוניים וההגנות הביטוחיות הקיימות.

בניית תכנית מותאמת אישית

אני בונה לכל לקוח תכנית שתתאים לו באופן אישי, כזו שתנצל את הצעות הערך הטובות ביותר הקיימות של מגוון חברות ביטוח וגופים פיננסיים.

יחס אישי ופרטי לכל לקוח

אצלי תקבלו שירות מקצועי ואמין לצד יחס אישי ופרטי שגם יחסוך לכם כסף וגם יבטיח לכם ולמשפחתכם עתיד בטוח ומוגן.

הצעת מחיר שווה במיוחד

אני גם מונע ממכם לשלם כפילויות לפי בדיקה שאני עורך המתבססת על הר הביטוח, וגם עושה בשבילכם השוואת מחירים מול חברות הביטוח הגדולות בארץ.

למה כדאי לכם לבחור דווקא בי?

למה כדאי לכם לבחור דווקא בי?

לכולנו, בהקשר של המטרות הפיננסיות שלנו, יש מטרת על אחת, להשיג תשואה גבוהה עד כמה שניתן, בכמה שפחות תנודתיות. הכספים הפרטיים שלנו שנמצאים בבנק והכספים הפנסיוניים שלנו, שנמצאים בקרנות פנסיה, ביטוחי מנהלים, קופות גמל והשתלמות, הנם חלק מאותו המכלול וכך יש להתייחס אליהם. 

אני מביא עימי למעלה מ- 16 שנות ניסיון בתעשייה הפיננסית ושני תארים כלכליים, המאפשרים לי לנתח היטב את המצב הכלכלי  והיתרונות והחסרונות של אפיקי ההשקעה השונים. 

פעילותי במסגרת בית הסוכן סלע, מבית מיטב, המאגד סוכנים עצמאיים, מאפשרת לי לתת שירות אישי כבעל עסק המעוניין לרכוש לקוחות שילווה אותם שנים רבות, אך להיעזר בעוצמת הקבוצה החזקה שאני פועל במסגרתה, כדי לתת מענה מקיף, מקצועי, להציע מגוון גדול של מוצרים ולקבל שירות יעיל מהגופים הפיננסיים השונים שאני עובד עימם בשיתוף פעולה. 

פוסטים אחרונים כתבות אחרונות מאמרים אחרונים מדריכים אחרונים מהאתר:

ריבית דריבית לחירות כלכלית

ברוח חג הפסח והיציאה מעבדות לחירות, אשתף אתכם בדוגמה מספרית איך ניתן להפוך למיליונר ולהגיע לחירות כלכלית אלברט איינשטיין אמר שריבית דריבית הנה הפלא השמיני

קרא עוד »
איתור קרנות פנסיה

איתור קרנות פנסיה

מציאת קרנות פנסיה איתור קרנות פנסיה הוא הצעד הראשון לפני תכנון פנסיוני, הנעשה באופן שוטף בתקופת החיסכון או לקראת הפרישה. קרן פנסיה היא היום מכשיר

קרא עוד »
מה הלקוחות שלי אומרים עלי?

סוכן ביטוח פנסיוני מציע שירותים חשובים לאנשים אשר רוצים לתכנן את עתידם הפיננסי. בשוק קיימות תוכניות רבות והצורך הוא להכירן ולדעת כיצד לפעול. הטיפול הוא בחסכונות הפנסיוניים השונים, חסכונות פרטיים, ביטוחי חיים, אובדן כושר עבודה וביטוחי בריאות. הצורך הוא לקבל את המקסימום האפשרי בהוצאה המינימאלית באופן יחסי. סוכן ביטוח פנסיוני "רפאל חביב" עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ

אם נכנסתם לעמוד הזה, סביר להניח שאתם כבר מבינים כמה חשוב לדאוג לעתיד שלכם כבר מעכשיו, ואם אתם כאן כנראה שאתם מחפשים סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ שאפשר לסמוך עליו שיהיה איש האמון שלכם בכל הנוגע לבניית תכנית ביטוח מתאמת אישית ובדיקת התיק הקיים.

לפעמים, העתיד יכול להיראות לנו מאוד רחוק, אך כמה שנמנע מלחשוב עליו, הוא בסופו של דבר יגיע, לכן על כל אדם, בין אם הוא עצמאי או שכיר, לחסוך לעצמו כסף כמה שיותר מוקדם כדי לספק לעצמו עתיד בטוח ושקט מדאגות.

התחום הפנסיוני והביטוחי נחשב לאחד התחומים המורכבים ביותר, ורק עצם המילים “פנסיה” או “ביטוח” יכולים להפחיד אזרחים רבים שמעדיפים לא לגעת בזה ולא להתעסק בזה. הרי מי רוצה לחשוב על מה שיקרה עוד 30 או 40 שנה?

רוב האנשים חיים את הרגע ומעדיפים להתמקד בהווה. אך הם שוכחים שבסופו של דבר, העתיד יגיע ויהפוך גם הוא להווה – לכן עליהם להתכונן בהתאם כבר מהיום.

למה כדאי לפנות אל סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי?

בחירת איש אמון שבקיא בתחום על כל בוריו, כזה שלא מפחד להתעסק גם בפנסיה (לעומת סוכנים אחרים, אני רואה את הפנסיה כחלק חשוב ממכלול ההגנות והחיסכון של כל לקוח) וכזה שעובד עם מגוון רחב של חברות וגופים פיננסים ויש לו גישה לכלים רבים המאפשרים השוואת מחירים (מה שמבטיח לכם את המחיר הטוב ביותר) תהיה ההחלטה הכי טובה שתוכלו לעשות עבורכם.

סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי מקדיש את כל זמנו בלקוח שלו, מכיוון שזה העסק הראשי שלו – לכן אתם נהנים לא רק משירות מקצועי ואמין אלא גם משירות אישי וממלוא תשומת הלב: זה בניגוד לחברות גדולות בהם רואים בכם לא כלקוחות אלא כעוד תיק המכניס לחברה כסף, והטיפול בכם עובר מסוכן לסוכן בתוך החברה הגדול.

השירות אותו אני מעניק כסוכן אישי מסייע לכל לקוח להיערך לעתיד ולהבטיח רמת חיים טובה לאחר היציאה לפנסיה (חיים ארוכים) או חס וחלילה למצב של אובדן כושר עבודה או תאונות (חיים שאינם חיים) או חס וחלילה הגנה למשפחת הלקוח במקרה של מוות לא עלינו (חיים קצרים).
 
יש המון סוגי ביטוח, החל מביטוח מחלות קשות, ביטוח סיעודי, ביטוח חיים, קרן פנסיה, קופת גמל להשקעה ועוד – בתור סוכן אני דואג לבדוק את תיק הלקוח ולהתאים לו בדיוק את מה שהוא צריך.
 
עם כל הכבוד גם לרמת המקצועיות, בבחירת סוכן ביטוח פנסיוני חשוב לא רק להיות מקצוען אלא גם להיות בן אדם: וזה אומר לתת שירות מצוין.
 
השירות חייב להיות איכותי, סבלני, שקוף ומכיל – בתור סוכן אני דואג להסביר לכל הלקוחות שלי על כל מוצר וביטוח, כדי שהם ידעו בדיוק מה עשיתי להם ומה קורה בתיק הביטוחי שלהם

במסגרת עבודתי, אני בודק ומוודא שאין ללקוח כפל ביטוחים כדי למנוע תשלום כפול ומיותר. כמו כן, אני בודק שאתם משלמים על דברים שאתם באמת צריכים ולא על דברים לא רלוונטים שבכלל לא מתאימים לכם, כך שבאמת כל שקל אותו אתם משלמים ישמש אתכם ליצירת עתיד בטוח ומושלם.

בפגישתי עם כל לקוח, אני בא כבר מוכן לאחר שבדקתי את התיק שלו ויחד איתו עושה תיאום ציפיות ותופר לו את המוצרים שהוא באמת צריך ועוד.

היתרונות בבחירתי כסוכן הביטוח הפנסיוני שלכם

קודם כל, לסוכן ביטוח עצמאי יש אחריות מקצועית ואישית כלפי הלקוחות שלו. בחברות ביטוח גדולות, מי שבעצם בונה לכם תכנית ביטוח הם בדרך כלל מוקדנים צעירים שהשתחררו מהצבא ועברו הכשרה בסיסית בלבד של כמה ימים.

לא אכפת להם באופן אישי מהלקוח לו הם מוכרים ביטוח, כי הם רואים בו בתור מכירה ולא יותר –

כמו כן, סביר להניח שאלו שימכרו לכם שם לא יהיו שם תמיד או שיפסיקו לעבוד שם, לכן במקרים רבים אנשים עוברים מיד ליד מבלי שבאמת למישהו אכפת, כי מי שמרוויח בסופו של דבר זו החברה ולא זה שמכר לכם.

אני, להבדיל, רואה את הלקוח כבן אדם ולא כמוצר. אני פוגש אותו, עושה תיאום ציפיות, ובהתאם למה שהוא רוצה ובהתאם למה שהוא צריך אני מתאים לו מוצרים פנסיוניים וביטוחיים שמתאימים לו כמו כפפה ליד.

אני מסתכל על מכלול הצרכים של המבוטח ודואג שיהיה לו את התכנית הכי טובה שיש כדי שלא תניב פירות רק לטווח הקצר ע”י תשלום הגיוני וזול, אלא תביא תוצאות לטווח הארוך.

כמו כן, אני בעל רישיון ממשרד האוצר ועברתי הליך הכשרה ארוך שכלל גם בחינות ותקופת התמחות. לכן יש לי לא רק אחריות מקצועית אלא גם מחויבות אישית כלפי כל לקוח ולקוח שלי.

אני לא חושש לטפל גם בתביעות מורכבות, להנחות לקוחות ולייצג גם מול חברת הביטוח כדי שתקבלו את התגמול הראוי שמגיע לכם כמה שיותר מהר.

סוכן ביטוח פנסיוני מציע שירותים חשובים לאנשים אשר רוצים לתכנן את עתידם הפיננסי. בשוק קיימות תוכניות רבות והצורך הוא להכירן ולדעת כיצד לפעול. הטיפול הוא בחסכונות הפנסיוניים השונים, חסכונות פרטיים, ביטוחי חיים, אובדן כושר עבודה וביטוחי בריאות. הצורך הוא לקבל את המקסימום האפשרי בהוצאה המינימאלית באופן יחסי. סוכן ביטוח פנסיוני "רפאל חביב" עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

סוכן ביטוח פנסיוני – מכין תכנית שיטתית

סוכן ביטוח פנסיוני מכין תכנית מסודרת, המתבססת על מקורות ההכנסה הקיימים אצל כל חוסך. כל אדם העובד למחייתו, צובר לאורך השנים כספים המצויים בתוכניות שונות. כך בקרנות פנסיה, פוליסות ביטוח מנהלים או תגמולים לעצמאים, בקרנות השתלמות, קופות גמל ועוד. חלק מהכספים ניתנים להמרה לפנסיה (קצבה חודשית) וחלק מהן הן הוניות שניתן להפוך אותן לקצבתיות. סוכן הביטוח מקבל את המידע הרלוונטי מהמסלקה הפנסיונית, המפוקחת על ידי משרד האוצר. כל בדיקת מסלקה פנסיונית שכזאת, מפרטת את התוכניות המגוונות ונותנת מידע חשוב. יש צורך לעבד את החומר כולל הנתונים שבו ולהגישו ללקוח בצורה נכונה ומפורטת. הרצון הוא לייצור מצב בו ללקוח תהיה תמונה ברורה בדרך לייצור הכנסה סבירה בתקופת הפנסיה קרובה עד כמה שניתן להכנסה בתקופת העבודה או גבוהה ממנה. הכנסה זו, אמורה להגיע מקרן פנסיה מקיפה או כללית או קופת ביטוח (ביטוח מנהלים או תגמולים לעצמאים).

הניוד בין מוצרים פנסיוניים כיום הוא חופשי וללא מגבלות, מה שמאפשר לחוסך גמישות מירבית ולסוכן אפשרויות רבות לבנות עבור הלקוח תוכנית חיסכון והגנה אופטימאלית. השירות של הסוכן הפנסיוני הוא מתמשך והוא משמש כמיופה כוחו של החוסך בקרנות הפנסיה וחברות ביטוח, לעניין קבלת מידע, שירות וטיפול בתביעות.

סוכן ביטוח פנסיוני: תהליך מסודר

תהליך הליווי מתחיל בקבלת החומר מהמסלקה הפנסיונית. יהיה צורך בפגישה אחת או יותר עם הלקוח הפוטנציאלי (פגישה יכולה להיות גם טלפונית או בזום). לקראת הפגישה, ממתינה עבודה רבה לסוכן הביטוח הפנסיוני. הוא צריך לנתח את החומר המתקבל מהמסלקה הפנסיונית, לבדוק אלטרנטיבות למוצרים הקיימים בהתאם לנתונים ולהמשיך את הליך בירור הצרכים עם הלקוח במהלך הפגישה הראשונה, לפני מתן המלצות אופרטיביות.

שירות מטעם מומחה

סוכן ביטוח פנסיוני "רפאל חביב" עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ליווי, הדרכה, שירות וטיפול מול חברות הביטוח וקרנות הפנסיה ומשלוח עדכונים חודשיים על מצב החסכונות. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים מלימודים השתלמויות והתמחויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך הזמן ועוד. הוא ישמח לתת שירות מסור ובכל עת כל ללקוחותיו הקיימים והעתידיים.

סוכן פנסיוני

סוכן פנסיוני מציע שירותים חשובים לאנשים אשר רוצים לתכנן את נושא הקצבה העתידית המגיעה להם. המידע האישי הקיים הינו מפורט ורבים לא מצליחים להבין את כל הדקויות הקיימות בו. הסוכן הפנסיוני מכין עבורם מספר אופציות לבחירה על סמך מצבם הפנסיוני. ניתן לקבל ממנו גם ליווי וטיפול בהשקעות הפיננסיות. סוכן ביטוח פנסיוני "רפאל חביב" עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי.

סוכן פנסיוני – חשיבות לליווי מקצועי

סוכן פנסיוני מקבל את המידע הקיים ממסלקה פנסיונית המפוקחת על יד משרד האוצר. זאת בתוספת למידע מחברות הביטוח ומהלקוחות. הרצון הוא למצוא את כל התוכניות הפנסיוניות הקיימות אצל כל אחד. לעיתים יש נתונים חסרים במה שמתקבל מהמסלקה הפנסיונית. משום כך, עדיף לשמור טפסי 106 ממקומות עבודה קודמים ודו"חות שנתיים מחברות הביטוח, מה שיקל על איתור המידע הרלוונטי. לאחר קבלת המידע, יש צורך לנתח אותו ולעבדו לצורך קבלת החלטות. ניתן למצוא תוכניות אשר הכספים הצבורים בהן נועדו לפנסיה, כלומר לקצבה חודשית. יש אחרות שהינן הוניות, כמו קרנות השתלמות או קופות גמל להשקעה ויש אפשרות להמירן לפנסיוניות ועוד. יש צורך לקבל החלטות לגבי סוג המוצר הפנסיוני, החברה המנהלת, הכיסויים הביטוחיים הרלוונטיים ועוד. הרצון הוא, כמובן, להבטיח קבלת סכום חודשי גבוה ככל האפשר בתקופת הפנסיה. הוא אמור להגיע בעיקר ממקורות פנסיוניים ואליו יצטרפו מקורות הכנסה אחרים כמו ביטוח לאומי ונכסים פיננסיים או נדל"ניים. הקצבה הפנסיונית אמורה להחליף את ההכנסה מהעבודה ועל גובהה, בהחלט יש השפעה בתקופת החיסכון.

ביטוח פנסיוני

לאחר שהלקוח מספק אישור לקבלת נתונים מהמסלקה הפנסיונית יהיה צורך בעיבוד הנתונים. תיערך פגישה (אחת או יותר, בהתאם לצורך) כדי להבין את צרכיהם ורצונותיהם של הלקוחות. הפגישות יכולות להיות פרונטליות, טלפוניות או באמצעות הזום. בהמשך, יקבלו הלקוחות החלטה ואז יצטרך הסוכן לעבד אותו לכלל תכנית מרכזית. לאחר שהלקוח יאשר את התוכנית המומלצת, הסוכן הפנסיוני יטפל ביישומה מול קרנות הפנסיה, חברות הביטוח ומול המעסיק.

שירות מסור

סוכן ביטוח פנסיוני "רפאל חביב" עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ליווי מקיף לגבי החסכונות הפנסיוניים, החסכונות הפרטיים, ביטוחי חיים ובריאות. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים מלימודים והשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. הוא שמח לתת שירות מסור ללקוחותיו הנוכחיים וישמח לתת שירות שכזה, גם ללקוחותיו העתידיים.

סוכנות לביטוח פנסיוני

סוכנות לביטוח פנסיוני מספקת שירותיה ללקוחות פרטיים, הנזקקים לליווי בתחום. נושא הקצבה החודשית לאחר הפרישה הינו חיוני ורגיש ויש צורך להבינו היטב ולתכננו כמה שיותר זמן מראש. הצורך והרצון הוא, שלחוסך המגיע לגיל פרישה יהיו הכנסות אשר יאפשרו לו לחיות בכבוד ביחס שהוא קרוב עד כמה שניתן להכנסות בתקופת העבודה ואף מעבר לכך. חלק מרכזי מההכנסות האלה, יגיע מכספי פנסיה שנצברו לאורך שנות עבודה ארוכות. סוכן ביטוח פנסיוני "רפאל חביב" עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

סוכנות לביטוח פנסיוני – ליווי מקצועי

סוכנות לביטוח פנסיוני יכולה לספק ליווי מקצועי ושירותים נוספים המטפלים הן בחסכונות הפנסיוניים הון בחסכונות הפרטיים והן בביטוחי החיים והבריאות. הנושא הנ"ל מורכב מאוד וראשיתו בקבלת מידע  מפורט על החסכונות הפנסיוניים שנצברו לאורך השנים. רבים הפרישו כספים דרך מקומות עבודה או באופן עצמאי. יש מצבים בהם ההפרשות בוצעו לקרנות שונות. השלב הראשון הינו כאמור איסוף מידע, זאת נעשה באמצעות מסלקה פנסיונית האוספת נתונים מגופי הפנסיה השונים. בנוסף אליה, יש אפשרות לבדוק טפסי 106 ו/או דו"חות שנתיים, במידה שהמידע המסלקה חסר. הנתונים המתקבלים כוללים את הכספים במוצרים הפנסיוניים השונים, מסלולים, דמי ניהול ועוד. חלק מהכספים שמיועדים לפנסיה (קצבה חודשית לאחר גיל הפרישה) וחלקם הם כספים הוניים שניתן לפדות אותם כסכום חד פעמי או להמירם לתוכנית פנסיה. לאחר שהמידע הזה מצוי, יש צורך לקבל החלטות לגבי המשך החיסכון, מסלולי ההשקעה, סוג המוצר, החברות המנהלות ועוד. בנוסף, קצבת לשארים במקרה של מוות חלילה והגנה לאובדן כושר עבודה, שיש לוודא שהם אכן מכסים באופן הולם את החוסך ביחס להכנסתו ולמצבו המשפחתי.

תהליך מורכב

נציג הסוכנות לביטוח פנסיוני המתמחה בנושא, מקבל את הנתונים לידיו ומעבד אותם. הוא מגיש אותם ללקוחות ומסביר להם לגבי האופציות הקיימות, נציג הסוכנות חייב להיות בעל רישיון פנסיוני או לעבוד תחת פיקוחו של בעל רישיון. לאחר שהלקוחות מקבלים את ההחלטה, הנציג ידאג ליישום בפועל של התוכניות מול קרנות הפנסיה, בתי ההשקעות וחברות הביטוח. כך תימנע אי ודאות רבה לגבי העתיד והדבר יתרום לשקט הנפשי של הלקוח.

שירות מסוכנות ביטוח פנסיוני בעלת מוניטין

סוכן ביטוח פנסיוני "רפאל חביב" פועל במסגרת סוכנות מקצועית עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מסור עם יחס אישי. הוא כולל ליווי בנושא פנסיה, חסכונות פרטיים, ביטוחי חיים ובריאות. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים מלימודים רבים וגם ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. הוא שמח לתת שירות ללקוחותיו הנוכחיים וישמח לתת שירות גם ללקוחותיו העתידיים.